Tuesday, October 14, 2008

Ning Buwan sa Oktubre


...Karong buntag, samtang nagkalingaw ko'g paminaw ug "jazz music" sa "live365 internet radio", misangpot sa akong hunahuna nga mosuwat dinhi sa akong blog...kagahapon nag-post ko dinhi ug balak nga lahos-lahos nakong gitagik, ug nahimuot ko sa resulta kay bisan ako wa makasabot kung unsay kahulogan sa maong balak. Namora'g tigmo alang kanako ang akong minugna.

Nagsugod ra gyod to sa pulong nga "mata'g tiki", unya mibuhagay ang mga pulong. Dili bya gyod balaknon ang mga pulong nga akong nahan-ay, apan nalingaw ko nga nagbasa sa pagkahuman, mao nga ako na lang gyod nga gi-publikar.

Basta nalingaw ko sa akong binuhat.

__________________________________________________________________--


Mga Kasaulogan sa Adlawng Natawhan

Sabado, Oktubre 11, 2008- Adlaw ni Kahlil Francis Caña, akong anak nga ikatulo. Sayo nga miadto si Kahlil sa Eskewlahan nila sa Minglanilla National Science High School alang sa ilang mga kalihokan didto. Nabatasan na man gud sa mga magtutungha niini nga moadto sa ilang eskuwelahan matag Sabado aron sa paghimo sa ilang mga buluhaton sa pagtuon o pagbansay-bansay sa mga bisan unsa na lang nga kinahanglan bansayon alang sa ilang mga klase.

Gihatagan intawon to si Kahlil ug kwarta sa iyang Mama aron iyang ikapalit ug pagkaon sa iyang mga suod nga higala aron pagsaulog sa iyang adlawng natawhan. Samtang giandaman usab kami ug pagkaon sa balay alang namong mga sakop sa banay.

Yano ra ang among pagsaulog. Nangaon mi ug lechon manok ug liempo. Malipayon kaming tanan nga si Kahlil 15 anyos na - ulitawo na kaayo.

Apan akong nagtagboan si Kahlil ug si Paul didto sa ganghaan sa ilang tunghaan nga nagkuyog, ug ako nalang nahibaw-an nga wala madayon ug pamangka si Kahlil sa iyang mga higala. Nagkuyog diay sila si Paul sa Gaisano Tabunok aron mamalit ug T-shirt. Maayo hinuon.

Pagka-ugma, Domingo, nagkuyog na sab si Kahlil ug Paul sa Tree Planting Activity nila ni Kahlil sa Bayong, Cadulawan

.........................................................................................................................................................................

Lunes, Oktubre 13, 2008 - adlaw ni Alanis, anak sa akong higala nga si Chyredde. Upat ka tuig na ni si Alanis, maldita kaayo pero amiga mi kay ako man ni siyang ulo-ulohan..Daghan kaayong bisita didto sa ilang balay. Mga bisita sa amo sad nga higala nga si Myrna, mga yaya sa bata sa Central nga mag-atang sa ilang mga binantayan sa eskuwelahan. Duna say mga barkada sa among higala nga si Lovely nga didto. Hasta ang iyang bana nga usa na katuig sukad sa ilang panagbuwag didto sab.
Alegre didto kay nagkatapok dito mga nanagkalahing matang sa tawo. Dunay biyuda, minyo, dalaga, tomboy, bayot ug ubpa..nangahubog tanan, gawas sa wala manginom.

Nangaon ra mi ug humba, manok guisado ug halang-halang, ug pansit..dunay daghang redhorse. Nagabhian ko ug uli. Ako lang gitxtsan si Mam Tabing Sellon, ang maestra ni Inday Gasa nga pasakyon lang si Inday sa motor ni Ramil Misa, ang amahan sa classnate ni inday.


Pag-ugma didto ko maglingkod-lingkod sa tindahan ni Dandan Mantalaba tupad sa Science High. Nag-inom ko ug usa ka redhorse nga gamay.

.........................................................................................................................................................................



No comments: