Sunday, October 12, 2008

Gibusdikan mo ang mata'g tiki
sa akong kasingkasing nga dugay nang ga-umido.
Imong gisupsop ang duga nga miagas gikan niini.
Tam-is ba ang akong nana?

Matod mo bisan unsa kahugaw ang pagtan-aw
sa uban kanako, imo gihapon nga kalawaton
ang kinatibuk-an sa akong pagkaako.
Bisan pa man ug salin na 'ko sa nahurot.

Kung tinuod kang nagmahal nako
Nganong imo man kong gipatay?

Karon nga ania na ko ning bung-aw
sa lubnganan nga gituyo gyod nimo ug kutkot
aron lang maimo ako, nag malipayon ka ba?
Nagmalinawon ba ang imong tanlag?

Awahi na ang tanang pagbasol,
wala ka nay mahimo aron mabuhi ako pag-usab.
Patay na unta ko, imo pa gyod kong gibanhaw.
Karon imo na usab kong ilubong pagbalik.

Pagkawala nimoy buot!
Maayo untag matakdan ka sa akong mata'g tiki.



No comments: