Monday, February 9, 2009

mao ba?

iya ko nga giadto sa balay
gikasab-an, gisingkahan ug gitulisok
kay ang yuta diay kuno nga akong gitukoran
ug tindahan iyaha, ug buot niyang ipaguba kini
sulod sa duha ka semana.
matud ko: "mao ba?"

giadto ko sa kapitan sa barangay sa amoa
kay naa kunoy reklamo
mahitungod sa akong tindahan.
matud ko : "mao ba?"

Nag-abot mi sa barangay
ug gisubli niya pag-ingon
nga ang akong tindahan
tua nagbarug sa iyang yuta.
Matud ko , Mao ba?

Miadto siya sa amoa
ug nagdala ug mga tawo ,
miingon sila nga ilang gub-on
ang akong tindahan.
Matud ko, "mao ba?"

Ilang gisugdan sa pagguba ang akong tindahan.
ug sa pagtuyok pa nila sa luyo,
ilang nakita ang usa ka mohon
ug nangutana sila kanako kon unsay gipasabot niadto
matud ko utlanan to sa akong yuta. matud nila: "mao ba?"

mipadayon sila sa pagguba sa akong tindahan,
miabot ang ilang amo ug misulti kanako
nga nasayop diay siya kay gisultihan siya sa iyang uyoan nga
ang akong tindahan wa masud sa iyang yuta...

nangayo siyag pasaylo kanako. matud ko: "mao ba?"




1 comment:

Nippy said...

pagkasubo ba gyud palandungon, ngano nagpataka man sila ug guba sa imong tindahan? angayan unta ato, susihon usa ang utlanan sa maong yuta, di ba? maayo wa nimo panimasli ug pakapitan ang mga nagguba ug ang nagpaguba,unya pabayron ug milyones nga damyos aron managam? mao nay mga tawong huraw sa bahandi. di na mo-ila ug Diosnon nga binuhatan.